Första dagen på förskolan med glasögonen

Imorgon så är det första dagen Elva ska gå till förskolan med sin nya riktiga glasögon. Jag är faktiskt riktigt nervös ska jag erkänna. Ni kanske undrar varför. Anledningen till nervositeten är att hon inte ritkigt vill ha de på sig inomhus. Jag är rädd att hon ska slita av sig dem och lägga dem någonstans så de går sönder eller så. Eller att hon bara envisas med att inte ha dem. Vad ska personalen säga då? Vad kommer de att göra? Jag kommer ialla fall att se till att vara där en liten stund tidigare än vad jag måste iväg till mitt jobb, så jag hinner prata lite med dem.
Tur så går jag bara kort dag imorgon, 4 timmar. Så hon kommer att vara där i ca 5 timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0