Låter sig inte hindras

Idag skrämde Elva halvt livet ur mig när jag skulle hämta henne på förskolan. Hon hade klättrar högst upp i klätterställningen där man måste klättra ner för den ostadiga repstegen igen. Hon ser ju så dåligt och är inte ens 3 år, så jag är ganska hönsig och vill inte att hon ska klättra upp dig.. Hon kan ju sätta foten helt fel och ramla! Jag fick ner henne ialla fall.

Nu i helgen som var så gjorde hon lika dant i parken, så hennes pappa fick springa och ta ner henne då också.
Älskade unge... Hennes synproblem hindrar henne inte från att vara som andra barn och hitta på hyss. Tur det, egentligen.



Och cykla kan hon också göra jättebra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0